Updates..

on Saturday, August 8, 2009
大家好,好久不见了!大家近来好吗?忽然间觉得有一些内疚,把部落格荒废了这么久。我的读者们,大家还在吗?希望你们不会都跑光光了……

工作,会让一个人活得更加规律化。大学时期不到2点不睡觉的我,现在12点已经乖乖的爬上床了。第二天又爬起来,乖乖的驾着车到公司上班。我想,做工的朋友都和我有同感吧?

最近常常在想,我不年轻了。24岁,已经是适合谈会论嫁的年龄了。有几位朋友即将要结婚,或已经结婚了。再回看自己,由始至终还是一个人。屋外这么一大片树林,难道寻找一棵也如此的难吗?更何况马来西亚人口比例是女生占多的。是不是觉得孤单了呢?“是!”但是,不要因为寂寞而爱上一个人,这是我的原则。流水三千,只取一瓢饮,宁缺勿滥啊~!我能不能经得过寂寞的考验呢?try to let loose of yourself. 这是我对朋友说的,don't hold to yourself too much.可是我自己却是一个这样的人。有时候想过短暂的脱轨,让自己疯狂一些。比如去夜店狂欢,搭讪一些美眉,一起疯狂,可能还会有一些意外的收获。我身边不乏这样的朋友,但是我却不能如此。我不太喜欢喝酒,也不太喜欢他们的音乐(我是去过夜店的),觉得很拥挤,自己并没有跳舞的细胞……所以,找我去唱K比较适合我。

经常,会有一些人在我脑海里转,一些我觉得适合发展的女生。可是,每当我开始要行动时,却会不知觉的放弃了。是我对自己没有信心,还是对爱情已经失去信心了?爱情会让两个人的心靠近,一起品尝喜悦的感觉。是我已经对爱没有一分憧憬了吗?

最近常常去游泳,希望能让自己多运动,让身体更fit, 顺便能减肥。如果没有特别的事,星期一或三我会在UM的泳池游,想跟我见面的朋友可以到泳池找我。星期三如果有好戏上演的话,我也会约一班朋友去看戏。

好啦,想跟周公约会去了,下次再update吧,bye...

7 comments:

Anonymous said...

jia you, dad :)

Estarfly said...

senior...dun worry.. i still here waiting u update ur blog...
dun too lazy. although u really old liao..
hoho..
meet at swimming pool..
we got yuan fen one.. haha..
ya.. agree with ur perception of love.. i need to learn from you lo.. hoho....

kamade kudasai..
share with you..

__

Sometimes things aren't the way you hoped they would be....
That's when you have to tell yourself that,
things will get better.
It may not be easy,
but take each step
forward as a challenge.
Learn from your difficult times.
Grow in courage and in Strength
Keep Believing in yourself.
Stay focus on all you want your life to be.
Challenge are part of life's journey that will only bring you closer to what you dream to be....

-cspirates- said...

thanks everyone.. : )

yeesin, learn jap already hor.. now u can show off a little bit d la.. LOL.. agree with my perception? but u have to be tough to endure the loneliness.. ya, things are always not they way u hoped they will be.. but we have to have faith.. : ) thx for sharing ya.. btw, u long time din update ur blog also d la..

s!L3nT v@Ll3y said...

ah gong,jz go 4 it if u wan 2...confidence can b built ma...nv try nv knw...u hv our support...having us,u wil nv b lonely la...let's go sing k!hahaha...
(u reli long long time oni update blog,=.=''')

-cspirates- said...

yup, with u all, my loneliness has reduce to minimum level.. thanks ya.. :) yup, when u all free to sing k? hehe.. i got a lot of things to write, but when wanted to write, the mood fly away d.. :(

Patricksars said...

ur situation same with me,still cannot find a girl for dating.

maybe until 30 still single...

-cspirates- said...

LOL.. sar, yalo.. we gonna enjoy bachelor's life for long time.. so, we need to spend more time with our hobbies lo.. anyway, wish u luck in finding ur dream girl ya.. : ) and, happy graduation!