第N次的眼泪

on Sunday, February 15, 2009

回来我身边 好吗?
我好想你!
我还爱着你!
没了你的两年多里 我是如此的寂寞
曾经
以为我真的可以忘了你了!
但是
连一个类似的背影
类似的声音
类似的气息
一起去过的地方
一起走过的店
都会让我想起你
我可以不希罕什么副主席
不要一切名誉
可以不做个常常回家的乖孩子
甚至为你放弃一切...
因为
.
.
.
.
.
我希望一起度过一生的人是你!

2 comments:

Anonymous said...

taigong..soli oh..i din see this post last time..i think i hav talked something wrongly...
i heard that u said u already let go the things that you should let it go, rite?
so..gambateh..u r the best oh^^
wish u gud luck in finding my 'tai po'...
hehe ^^

-cspirates- said...

did u talk something wrongly? what did u said? :)
yup, let go already.. i pretty sure..
thanks.. :)
u jiayou find bf also la.. LOL!